رزرو آنلاین هتلclose
مصرف توأم كربوهیدرات و پروتئین استقامت ورزشكار را بیشتر افزایش می دهد
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
مصرف توأم كربوهیدرات و پروتئین استقامت ورزشكار را بیشتر افزایش می دهد
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیدانستنیهای غذاییمصرف توأم كربوهیدرات و پروتئین استقامت ورزشكار را بیشتر افزایش می دهد

درود هم میهنان گرامی، با عرض ادب و احترام به اطلاع میرسانیم تلاش اعضای اين انجمن در راستای گسترش ورزش در جامعه و تقویت فرهنگ گردشگری در کشور عزیزمان ایران میباشد و بدينوسيله از تمام منابع، سایت ها، وبلاگ ها، اشخاص حقيقی و حقوقی كه موضوعات و مطالب شان توسط اعضا منتشر میگردد سپاسگذاریم.
تعداد بازدید : 513
نویسنده پیام
shayan آفلاین

مدیران ارشد

ارسال‌ها : 586
عضويت : 23 /9 /1391
محل زندگي : تهران
سن : 20
تشکر ها: 40
تشکر شده : 21
مصرف توأم كربوهیدرات و پروتئین استقامت ورزشكار را بیشتر افزایش می دهد


دانشگاه تگزاس طبق یك مطالعه نشان داد؛ مصرف توأم غذهای غنی از كربوهیدارت و پروتئین در یك فرد ورزشكار، باعث افزایش بیشتر استقامت او نسبت به زمانی می شود كه فقط كربوهیدرات دریافت كند.

وقتی شما بیش از 2 ساعت ورزش شدید می كنید، نیاز به مصرف مایعات، نمك و كالری بالایی دارید. پس بایستی نوشیدنی دلخواه خود را بنوشید و غذاهای حاوی نمك را مصرف كنید.

مطالعات متعدد نشان داده، دریافت مقادیر زیاد كربوهیدرات در طی یك حادثه، استقامت فرد را افزایش می دهد، به همین دلیل توصیه می شود ورزشكاران، پرتقال و سایر میوه ها، شیرینی ، كیك و كلوچه، ساندویچ و سایر غذاهای غنی از كربوهیدرات را در طی ورزش مصرف كنند.

علاوه بر غذاهای غنی از كربوهیدرات، اگر غذاهای غنی از پروتئین مثل پنیر، گوشت قرمز، مرغ و ماهی را نیز مصرف كنند، استقامت بیشتری بدست خواهند آورد.

در طی ورزش شدید و ممتد، عضلات شما تحلیل می روند و دریافت بالای پروتئین، باعث تأمین واحدهای سازنده پروتئین بنام اسیدآمینه ها و كاهش تحلیل عضلات می شود.


امضای کاربر :
جامعه دو طبقه دارد:
1:طبقه ای که می خورد و کار نمی کند
2:طبقه ای که کار می کند و نمی خورد.
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 16:11
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.